کوچه های بهشت

کوچه های بهشت

سیاسی،اجتماعی
کوچه های بهشت

کوچه های بهشت

سیاسی،اجتماعی

نجفی: لزومی نداشت مجلس رقص دختران نوجوان را ترک کنم

نجفی: لزومی نداشت مجلس رقص دختران نوجوان را ترک کنم

  محمد علی نجفی شهردار تهران امروز(چهارشنبه) در آئین گشایش بوستان نفس که در گلابدره‌ تهران با حضور خانواده‌های اهدا کنندگان‌ عضو برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به حواشی صورت گرفته در مراسم روز گذشته برج میلاد که تعدادی از دختران نوجوان در حضور وی اقدام به رقاصی‌ کرده بودند، اظهار کرد: دلیلی نداشت که من مراسم را ترک کنم، زیرا این برنامه تنها بخشی از مراسم بود و بنده هم انتقاد خود را انجام دادم و از مسئولان برنامه گزارش خواستم و آن‌ها اعلام کردند این دختر بچه‌هایی که در آنجا برنامه اجرا کردند همگی زیر 8 سال بودند، بنابراین از نظر شرعی هم اشکالی وجود ندارد.

نجفی با بیان اینکه بهتر بود این برنامه اجرا نمی‌شد، ادامه داد: بنده در پایان برنامه هنرمندان را تشویق کردم، نه افرادی که آن بخش از برنامه را به نمایش گذاشتند.

 http://javaninews.ir/ 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.