کوچه های بهشت

کوچه های بهشت

سیاسی،اجتماعی
کوچه های بهشت

کوچه های بهشت

سیاسی،اجتماعی

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

 

 فوری

  رضا پهلوی با خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا دیدار کرده و ۳۰۰ میلیون دلار برای سقوط نظام ایران کمک دریافت کرده!!!

بعد اینا میگن ما #عرب_پرست نیستیم!! #چالش_دعوت_به_هوشیاری


دوراهی شهادت؛ عباس بابایی از قزوین تا عرفات

بعد از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مردم ایران آمریکا و اذنابش تاب تحمل چنین اتفاقی را نداشتند و هجوم همه‌جانبه نظامی را کلید زدند و با استفاده از جاه طلبی و غرور حکام عراق آن روزها به کشور حمله کردند. این جنگ که با شعارهای قومی و با هدف تجزیه ایران و به امید فتح سه روزه ی تهران و سقوط نظام اسلامی آغاز شد، خرابی های بسیاری در منطقه به بارآورد که کم نظیر بود و شاید تا سال‌ها در هیچ جنگی دیده نشود.


خلبان دلیر و بی باک جنگنده‌های تیزپرواز

بازدید امیر سیاری از یگان‌های سامانه پدافندی تهران

بازدید امیر سیاری از یگان‌های سامانه پدافندی تهران

 امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافندی تهران، گروه شهید حبیبی، سایت آزادی و مرکز عملیات منطقه‌ای شمال، مواضع و سامانه‌های پدافندی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

نیروی دریایی ارتش تلاش‌های گسترده‌ای در جزایر خلیج‌فارس انجام داد

امیر سیاری: نیروی دریایی ارتش تلاش‌های گسترده‌ای در جزایر خلیج‌فارس انجام داد

امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم افتتاح فاز جدید بیمارستان گلستان نداجا طی سخنانی اظهار داشت: هر جامعه‌ای که می‌خواهد پویا و سرزنده باشد نیاز به به بهداشت و‌ درمان منظم دارد. ارزش این موضوع در نیروهای مسلح بسیار بیشتر اسj. یک‌ نیروی مسلح بدون داشتن انسان های سالم نمی‌تواند ماموریت خود را انجام دهد. 

دریادار سیاری تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس ما درگیر مسئله جزایر شدیم و کاری که نیروی دریایی در جزایر انجام داد بسیار بزرگ بود. در جزایر از کمترین امکانات برخوردار نبودیم ولی تلاش‌های گسترده‌ای در این منطقه انجام شد و به موازات این تلاش‌ها، بهداشت و درمان ارتش هم تلاش‌های فراوانی انجام داد. 


هزینه ۱۳۷ میلیارد دلاری برای کشاندن آشوب به داخل ایران

امیرحاتمی:‌ هزینه 137 میلیارد دلاری برای کشاندن آشوب به داخل ایران

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در ستاد وزارت دفاع در فضایی بسیار صمیمانه میهمان امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند.

امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار داشت:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توطئه بزرگ شکل‌گیری تروریسم در منطقه و به آشوب کشاندن کشورهایی نظیر عراق و سوریه را از دیگر توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی و آشوب در منطقه بودند که بحمدالله با هوشیاری و درایت فرمانده معظم کل قوا که پرده از خباثت آنان برداشت و آمادگی و جانفشانی نیروهای محور مقاومت توطئه دشمنان خنثی شد.

حمله پهپادی ارتش به پایگاه هوایی الملک خالد؛

تحولات یمن| حمله پهپادی ارتش به پایگاه هوایی الملک خالد؛ سرنگونی هواپیمای جاسوسی متجاوزان در الجوف

به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به جنایات عربستان، با یک فروند پهپاد قاصف 1 پایگاه هوایی الملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار دادند.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارها مواضع ائتلاف متجاوز سعودی در داخل و خارج را هدف حملات پهپادی خود قرار داده که این حملات خسارات زیادی به متجاوزان و مزدورانشان وارد ساخته است. 

قیمت خودرو امروز ۱۳۹۷/۰۵/۱۳|کاهش ۲ تا ۳ میلیون تومانی قیمت‌ها

قیمت خودرو امروز 1397/05/13|کاهش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت‌ها

در بازار امروز خرید و فروش خودرو کاهش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته به‌وجود آمده است.

در بازار امروز پژو405جی‌ال‌ایکس با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 48 میلیون تومان، پراید 111 با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 28 میلیون تومان، پژو206 تیپ2 با کاهش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 48 میلیون و 500 تومان، پژو206 تیپ5 با کاهش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 59 میلیون و 500 هزار تومان، پژو207 اتوماتیک با کاهش 3 میلیون تومان با قیمت 88 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت خودرو در بازار امروز به‌شرح زیر است:

دشمن حیات انقلاب را برخلاف سیاست های شیطانی خود می داند

وزیر دفاع گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان همواره با شکل گیری، تثبیت و ادامه حیات انقلاب اسلامی مخالف بوده اند.

دشمن حیات انقلاب را برخلاف سیاست های شیطانی خود می داندجمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم امروز شنبه ۱۳ مردادماه با حضور در ستاد وزارت دفاع در فضایی بسیار صمیمانه میهمان امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند.

در این نشست که با دعوت وزارت دفاع و در محل دفتر وزیر با حضور معاون منابع انسانی، مدیرکل ایثارگران وزارت دفاع و رئیس سازمان بهشت زهرا(س)برگزار شد، خانواده های معظم شهدا، رودررو با وزیر دفاع به گفت و گو نشسته و ضمن ارائه نظرات و دغدغه های خود، به بیان خاطراتی از شهدا و ایثارگری آنان پرداختند.

حیات انقلاب برخلاف سیاست های شیطانی دشمن است.

فروپاشی آمریکا!

آمریکایی‌ها ۴۰ سال است برای مبارزه با ملت ایران هزینه می‌کنند، اما نه تنها فایده‌ای نبرده‌اند بلکه خود در حال فروپاشی هستند.

فروپاشی آمریکا! «محمدکاظم انبارلویی» در سرمقاله روزنامه «رسالت» نوشت:

نقل است هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا اخیراً گفته؛ اوضاع جهان و نوع مناقشات آن شبیه آرایش قدرت‌های جهان قبل از آغاز جنگ دوم جهانی است. او همچنین گفته است؛ اوضاع داخلی آمریکا هم شبیه دوران گورباچف آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی است. جرج سوروس هم همین نظر را دارد. جوزف نای استراتژیست دموکرات آمریکایی نیز پیش بینی کرده است؛ امپریالیسم آمریکا به زودی فرومی پاشد. 

آمریکا چگونه اجرای عقیم سازی در کشور‌های جهان را به راه انداخت/ طرح NSSM هنری کیسینجر چه می‎گوید؟+تصاویر

هدف اصلی در طرح NSSM کاهش جمعیت، حفظ دسترسی آمریکا به منابع طبیعی کشور‌های کمتر توسعه یافته است.

اهمیت استراتژیک موضوع «جمعیت» و کاهش یا افزایش آن بیش از گذشته مورد توجه کشور‌های سلطه طلبی همچون آمریکا قرار داشته و جایگاه بسیار مهمی در عرصه برنامه‌ریزی‌های کلان داخلی و بین‌المللی این کشور‌ها داشته است و آمریکا افزایش جمعیت در جهان و به خصوص در آفریقا را در تضاد با منافع خود می‌دید که در راستای حفظ دسترسی خود به این منابع طرح‌های مختلفی از دهه‌های گذشته به کار گرفته که یکی از این طرح‌ها «NSSM» است که سال ۱۹۷۴ از سوی «هنری کیسینجر» تهیه و تنظیم شده است.

آمریکا چگونه اجرای عقیم سازی در کشور‌های جهان را به راه انداخت/ طرح NSSM هنری کیسینجر چه می‎گوید؟ 

تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس/ هر زمان که اراده کنیم، این تنگه را می بندیم

تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به هشدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص صادرات نفت ایران از تنگه هرمز گفت: هشداری که آقای روحانی دادند هشدار جدیدی نیست؛ ملت و نیروهای مسلح ما سال هاست این حرف را می زنند.

وی ادامه داد: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به بستن تنگه هرمز نیز گفت: هر زمان که اراده کنیم، این تنگه را می بندیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع ایرانیان مقیم سوئیس گفته بود آمریکایی‌ها گفته بود که می‌خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند، آنها معنی این حرف را نمی‌فهمند، چرا که این اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید، این کار را بکنید تا نتیجه‌اش را ببینید.

ملک سلمان در تلاش برای احیای آبروی از دست رفته خود/ چرا پرونده فلسطین از بن سلمان گرفته شد؟

ملک سلمان در تلاش برای احیای آبروی از دست رفته خود/ چرا پرونده فلسطین از بن سلمان گرفته شد؟

 به نقل از رای الیوم، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی با پس گرفتن پرونده فلسطین از دست فرزند و ولیعهد خود به دنبال بازگرداندن آبروی از دست رفته‌اش است.

روزنامه الکترونیکی رای الیوم در مقاله‌ای نوشت: آیا گرفته شدن پرونده فلسطین از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سپرده شدن آن به ملک سلمان، پادشاه این کشور نشانه مخالفت با معامله قرن است؟ اسباب و عللی که منجر به این تحول قابل توجه در عربستان شده است، چیست؟ چرا انور عشقی (ژنرال بازنشسته اطلاعاتی رژیم سعودی و پدرخوانده عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی) نقش خود در واسطه گری برای عادی سازی روابط با اسرائیل را به ناگاه مخفی کرده است؟ 

آمادگی استفاده از کارت ملی هوشمند در سیستم بانکی/حذف کپی کارت ملی

آمادگی استفاده از کارت ملی هوشمند در سیستم بانکی/حذف کپی کارت ملی

  امیر شجاعان مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت کشور، درباره حذف کاغد بازی از دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها به منظور اجرای سیستم‌ها به صورت الکترونیکی گفت: وزارت کشور حذف کپی کارت ملی و کاغذ بازی‌ها را برای الکترونیکی سازی فرآیندها، کاهش رانت، افزایش سرعت و کاهش هزینه به صورت جدی پیگیری می‌کند و به زودی امکاناتی فراهم خواهد شد تا برخی از بانک‌های کشور از طریق کارت ملی هوشمند بتوانند برای ارائه تمامی خدمات بانکی بررسی احراز هویت افراد را از طریق قابلیت‌های موجود بیومتریک کارت ملی هوشمند انجام دهند که می‌تواند تخلفات بانکی را کاهش دهد و چرخه ضروری سازی استفاده از کارت ملی هوشمند را سرعت بخشد.

مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت کشور با اشاره به تعداد کارت‌های ملی هوشمندی که با وجود الزامی شدن کارت‌های جدید و پایان مهلت استفاده از کارت‌های قدیمی در کشور صادر خواهد شد، اظهار داشت: تمامی افراد بالای ۱۵ سال باید کارت ملی هوشمند به عنوان یک ابزار هویتی داشته باشند و بر همین اساس در مجموع حدود ۶۰ میلیون کارت ملی هوشمند باید صادر شود.

وی ادامه داد: آخرین مهلت برای دریافت کارت ملی هوشمتد تا پایان سال ۹۷ است چرا که از ابتدای سال ۹۸ خدمات دستگاه‌ها صرفا با کارت ملی هوشمند و الکترونیکی قابل دسترس خواهد بود.


راز مثلث برمودا بالاخره کشف شد

کارشناسان درجدیدترین پژوهش‌های خود به نتیجه‌های منحصربه فردی درباره مثلث برمودا دست یافتند. متخصصان گمان می‌کنند یکی از دلایل ناپدیدشدن صد‌ها کشتی وهواپیما درطول سال‌ها به دلیل موج‌های سرکش با ارتفاع بیش از ۳۰ متراست.